Независимый партнер Herbalife

097-743-58-56 ,  099-521-46-46

Viber/WhatsApp/Telegram - 097-743-58-56

Facebook: https://www.facebook.com/chorna99/

Пожалуйста, введите Ваше имя
Пожалуйста, введите Ваш номер телефона

Финансы это просто

КОНЦЕПТ

Соціального захисту

«ДОДАТКОВА ПЕНСІЯ»

від німецької компанії OVB

Концепти соціального захисту від німецької компанії OVB - це поєднання різноманітних продуктів від провідних фінансових компаній світу в залежності від бажань та цілей клієнта.

Пропонуємо розглянути одну з найпопулярніших програм корпоративного-соціального забезпечення «Додаткова пенсія».

Програма «Додаткова пенсія» дає можливість:

Фінансового захисту працівників та керівного складу при виході на пенсію або при досягненні пенсійного віку.

Зменшення податкового навантаження для підприємства.

Рішення соціального захисту персоналу: нещасні випадки, непрацездатність, втрата годувальника.

Економія коштів з фонду матеріальної допомоги співробітникам при непередбачуваних випадках в житті.

Вік працівників підприємства: 18 - 60 років.

Строк дії програми: досягнення пенсійного віку.

Програма діє на території всього світу

Приклад розрахунку:

Пенсійний вік - 60 років.

Річний платіж на 1 працівника 5 200 грн.

Використовуються наступні фінансові продукти: НСК + НПФ = Додаткова пенсія

1

 

Податкова пільга, якою може скористатися підприємство:

1. ПДФО не нараховується та не утримується в рамках (місяць):

a. не більше 15% від заробітної плати, але

b. не більше 2,5 мін. заробітних плат для працездатної особи (в 2018 р. – 3723 грн.) – 9 307,5 грн.

(згідно з пунктом 164.2.16 Податкового кодексу України)

2. ЄСВ – не нараховується.

3. ПДВ – не оподатковується.

4. Податок на прибуток – платежі підприємства за договорами «додаткова пенсія» долучаються до валових витрат підприємства.

Завдяки гнучкості концепту «Додаткова пенсія» ми можемо запропонувати рішення, яке буде відповідати реальним потребам та фінансовим можливостям підприємства, і водночас дозволить забезпечити співробітникам додаткову пенсію та соціальний захист.

 

КОНЦЕПТ

Соціального захисту

«ДОДАТКОВА ПЕНСІЯ»

від німецької компанії OVB

Концепти соціального захисту від німецької компанії OVB - це поєднання різноманітних продуктів від провідних фінансових компаній світу в залежності від бажань та цілей клієнта.

Пропонуємо розглянути одну з найпопулярніших програм соціального забезпечення в Європі «Додаткова пенсія».

Програма «Додаткова пенсія» дає можливість:

Фінансового захисту при виході на пенсію або при досягненні пенсійного віку отримати додатковий дохід

Повернути частину податків від держави – податкова пільга

Соціального захисту себе та членів родини: нещасні випадки, непрацездатність, втрата годувальника.

Вік клієнта: 18 - 65 років.

Строк дії програми: досягнення пенсійного віку.

Програма діє на території всього світу.

Приклад розрахунку:

Пенсійний вік - 60 років.

Річний платіж 6 000 грн.

Використовуються наступні фінансові продукти: НСК + Податкова пільга + НПФ = Додаткова пенсія

Розрахункова ставка додаткового доходу – 12%

Податкова пільга надається згідно ПК статті 166.

2

 

Завдяки гнучкості концепту «Додаткова пенсія» ми можемо запропонувати рішення, яке буде відповідати реальним потребам та фінансовим можливостям клієнта, і водночас дозволяє забезпечити додаткову пенсію та соціальний захист членів родини у випадку непередбачених подій в житті.

Пенсійне забезпечення

Дефіцит і вимоги до капіталу

pensii1

pensii2

Цитати Податкового кодексу України

Внески юр. особою

141.6.2. Звільняються від оподаткування суми коштів у вигляді внесків, які надходять до платників податку, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону, від вкладників пенсійних фондів, вкладників пенсійних депозитних рахунків та осіб, які уклали договори страхування відповідно до Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення", а також осіб, які уклали договори страхування ризику настання інвалідності або смерті учасника недержавного пенсійного фонду відповідно до зазначеного Закону.

164.2.16. сума пенсійних внесків у межах недержавного пенсійного забезпечення відповідно до закону, страхових платежів (страхових внесків, страхових премій), у тому числі, за договорами добровільного медичного страхування та за договором страхування додаткової пенсії, внесків на пенсійні вклади, внесків до фонду банківського управління, сплачена будь-якою особою - резидентом за платника податку чи на його користь, крім сум, що сплачуються:

в) роботодавцем-резидентом за свій рахунок за договорами недержавного пенсійного забезпечення платника податку, якщо така сума не перевищує 15 відсотків нарахованої цим роботодавцем суми заробітної плати платнику податку протягом кожного звітного податкового місяця, за який сплачується пенсійний внесок, внесків до фондів банківського управління, але не більш як 2,5 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на відповідний рік, у розрахунку за місяць за сукупністю таких внесків;

Оподаткування виплат фіз. особі (по досягненню пенсійного віку)

170.8. Оподаткування доходів, отриманих за договорами довгострокового страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій), недержавного пенсійного забезпечення, пенсійних вкладів та за договорами довірчого управління.

170.8.1. Податковим агентом платника податку - учасника недержавних пенсійних фондів є адміністратор недержавних пенсійних фондів, який нараховує виплату за договором з недержавним пенсійним фондом.

а) 60 відсотків суми: виплати пенсії на визначений строк, що проводиться з недержавного пенсійного фонду учаснику фонду в порядку та строки, визначені законодавством;

170.8.3. Не оподатковуються під час їх нарахування (виплати) податковим агентом:

а) сума пенсійних виплат на визначений строк, одноразових пенсійних виплат або довічних пенсій, нарахованих та/або виплачених платнику податку - резидент, який не досяг повноліття або має вік не менше ніж 70 років;

в) сума виплати за договором пенсійного вкладу, виплат з рахунка учасника фонду банківського управління, виплати пенсії на визначений строк, довічної пенсії або одноразової виплати, якщо вкладник, учасник фонду банківського управління, учасник недержавного пенсійного фонду чи застрахована особа отримала інвалідність І групи;

Дохід у вигляді страхової виплати або виплати за договором пенсійного вкладу, договором довірчого управління чи за договором недержавного пенсійного забезпечення, що у разі смерті застрахованої особи сплачується вигодонабувачу або спадкоємцю платника податку, оподатковується за правилами, встановленими цим Кодексом для оподаткування спадщини.

Тема/желание клиента Партнёр Программа
Физ.лица ДМС СК Глобус КОС - "Стандарт", "Комфорт", "VIP", "Platinum", "Platinum+"
Здоровье (риск) СК Метлайф Мой доктор, Мой доктор Юниор
Детская СК Юпитер Новое поколение
СК Метлайф Юниор капитал плюс, PEAD
СК Уника Дети и забота
Постоянные деньги СК Метлайф АЕ, ААЕ
СК Уника Майбутнє і захист Плюс, Майбутнє і захист Експрес
Банк ОТП депозиты от 3-6 мес. Гибкие условия.
Банк Сredit Agricole
Банковские счета Банк DONNER & REUSCHEL, OVB Finance
ОСАГО СК Уника, СК Глобус
КАСКО СК Уника, СК Глобус
Частная пенсия СК Юпитер Венский стандарт, Золотой запас
СК Метлайф PEAD, WL
СК Уника Майбутнє & захист
Недвижимость СК Юпитер Золотой запас
Банк ОТП Депозиты 6 мес, усховия "капитал"
Банк Сredit agricole
Защита себя/семьи СК Метлайф Життя плюс, Е, TERM
СК Юпитер Венский стандарт, Максимум, 12х12
СК Уника Життя і відповідальність
Женская / детская онкология СК Метлайф Женское здоровье,
Туристические страховки СК Глобус
СК Уника
Защита имущества СК Глобус
СК Уника
Критическое заболевание СК Метлайф Життя плюс,
СК Юпитер, Уника, Метлайф Как дополнительные риски к основным программам
Инвестиции BFI, Basler FS,C-Quadrat,DeAWM,Fidelity,F. Templeton,HANSAINVEST,JP Morgan, Pioneer, bank 2+, Банк DONNER & REUSCHEL, OVB Finance
Корпоративное предложение ДМС СК Глобус КОС - "Стандарт", "Комфорт", "VIP", "Platinum", "Platinum+"
СК Уника «СТАНДАРТ-1», «СТАНДАРТ-2», «КЛАССИЧЕСКАЯ», «КЛАССИЧЕСКАЯ-2», «ЭЛИТ» , «МАЛЮТКА», «Детская»,
ОСАГО СК Уника, СК Глобус, Альянс
КАСКО СК Уника, СК Глобус, Альянс
Частная пенсия СК Метлайф PEAD
СК Юпитер Венский стандарт, Золотой запас
Non Life СК Уника
СК Альянс
Инвестиции BFI, Basler FS,C-Quadrat,DeAWM,Fidelity,
F. Templeton,HANSAINVEST,JP Morgan, Pioneer, bank 2+
Банковские счета Банк DONNER & REUSCHEL, OVB Finance

Консультація УАІБ. Оподаткування витрат на недержавне пенсійне забезпечення

 

Консультація УАІБ щодо оподаткування витрат на недержавне пенсійне забезпечення з 01 січня 2017 року

1 січня 2017 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» № 1797-VІІІ (далі – Закон 1797).

Законом 1797 з ПКУ виключено пункт 141.7, який передбачав особливості оподаткування витрат на недержавне пенсійне забезпечення, а саме:

«платник податку, який здійснює виплати на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів відповідно до укладених договорів, має право включити до складу витрат кожного податкового (звітного) періоду (наростаючим підсумком) суму таких внесків у повному обсязі».

Українська асоціація інвестиційного бізнесу (УАІБ) звертає увагу на те, що зазначена норма ПКУ лише дублювала загальні норми податкового законодавства, встановлені іншими статтями ПКУ щодо формування витрат платників податку на прибуток підприємств, тому з 01.01.2017 платники податку на прибуток, які здійснюють виплати на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів відповідно до укладених договорів, не втратили право включити до складу витрат кожного податкового (звітного) періоду (наростаючим підсумком) суму таких внесків у повному обсязі.

Згідно з підпунктом 14.1.160 ПКУ пенсійний внесок – це кошти, внесені до недержавного пенсійного фонду, страхової організації або на пенсійний депозитний рахунок до банківської установи у межах недержавного пенсійного забезпечення чи сплачені до Накопичувального пенсійного фонду загальнообов'язкового державного пенсійного страхування (далі - Накопичувальний фонд) відповідно до закону. Для цілей оподаткування пенсійний внесок не є єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Виплати підприємства на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів відносяться до програм з визначеним внеском.

Згідно з параграфом 14 НП(С)БО 26 «Виплати працівникам», затвердженого наказом Міністерства фінансів України №601 від 28.10.2003 року, нарахована сума внесків за програмою з визначеним внеском визнається поточним зобов'язанням у періоді, протягом якого працівники виконували роботу.

НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затверджений наказом Міністерства фінансів України №73 від 07.02.2013 року, визначено, що витрати – це зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов’язань, які призводять до зменшення власного капіталу.

Пунктом б) параграфу 51 МСБО 19 «Виплати працівникам» для програми з визначеним внеском встановлено: якщо працівник надав послуги суб’єктові господарювання протягом періоду, то суб’єктові господарювання слід визнати внески, що підлягають сплаті до програми з визначеним внеском в обмін на цю послугу як витрати, якщо інший МСФЗ не вимагає або не дозволяє включення виплат у собівартість активу.

Отже, виплати, які здійснюють на користь своїх працівників платники податку на прибуток як внески до недержавних пенсійних фондів є витратами такого платника відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності.

Фінансовий результат до оподаткування в бухгалтерському обліку формується шляхом визначення різниці між доходами та витратами підприємства.

Згідно з абзацем першим підпункту 134.1.1 ПКУ об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

При цьому ПКУ визначає кінцевий перелік різниць, на які здійснюється коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування. а саме:

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів (стаття 138 ПКУ);

Різниці, що виникають при формуванні резервів (забезпечень) (стаття 139 ПКУ);

Різниці, які виникають при здійсненні фінансових операцій (стаття 140 ПКУ).

Отже, норми ПКУ не передбачають коригування фінансового результату до оподаткування шляхом його збільшення на суму витрат роботодавця, понесених на здійснення виплат на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів.

Таким чином, витрати роботодавця, понесені на здійснення виплат на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів в повному обсязі враховуються роботодавцем при визначенні фінансового результату до оподаткування. Роботодавця, понесені на здійснення виплат на користь своїх працівників як внески до недержавних пенсійних фондів.